Vistas de página en total

sábado, 6 de abril de 2013

Infantes, fiscals i altres coincidències


Si alguna vegada tinc problemes amb la Justícia, que espere que no, m'agradaria que em tocara un fiscal com el senyor Horrach. 

No és el món a l'inrevés? La fiscalia ocupant-se de la defensa? Què va passar quan la fiscalia recolzava les tesis de Baltasar Garzón? 

He buscat el significat de leguleyo en la RAE i la segona acepció em fa pensar que caliente-caliente: "Persona que hace gestiones ilícitas en los juzgados". Estaré delinquint? Serà desacato?

Rectifique no obstant els mals pensaments i dic que pense "pressumptament", encara que "no em consta" i que "pose per davant sempre la pressumpció d'innocència". Estarà millor així?

En qualsevol cas, 14 indicis i 14 d'abril [que s'acosta]. Hola, marinero!!! Caram, quant de 14!!!

No hay comentarios: